12 Jun 2009

Tag dari Ninie

Salam...harini baru naik kerja. Semalam mc. Skali akak demam lah mungkin makan durian terlebih sgt kot.

So tengahari ni ada masa nak jawab tag dari ninie.

1. Apa Perasaan Anda Sekarang?
Perasaan skang ni tak sabar nak tunggul pukul 5. Seronok sebab sok tak kerja.

2. Saya nak makan...
Baru kejap tadik teringin nak makan aiskrim. Sbb tengah tension. Org kater makan aiskrim ni leh release tension.

3. Saya tak suka..
Akak tak suker apa yer..tak suker rumah berserak.

4. Impian saya?
Banyak impian sebenarnya. Salah satu nak banyak duit, so leh derma pada org yang memerlukan.

5. Haiwan yang saya tak suka?
Ho..ho...ini soalan senang jek. Akak tak suka cicak, semut, lipas. Kalo nmpk lalu kat rumah gerenti kena spray ngan sheltox.

6. Saya harapkan...
Mestilah mengharap anak-anak berjaya dan bengkel darling maju.

7. Jika boleh diputarkan masa?
Akak nak balik pada zaman remaja.

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
hmm..10 tahun akan datang, umur dah jejak ke 40-an.

9. Handphone saya adalah...
Sony Ericsson w300i. Dah dekat 3 tahun pakai. Tak cukup duit nak ganti baru.

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
Hehehehe...bab ni susah nak ckp. Tak terkira kot.

11. Saya suka pada...
Suasana yang senyap, yang indah mcm kat tepi pantai.

12. Kawan-kawan saya...
Yang sanggup susah senang bersama.

13. Pernah dikhianati?
Ohhh...pernah. Sedih jika diingati semula.

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap org yang mengkhianati
Kalo takdek undang-undang dan dosa bunuh jek. Boleh gitu.

Haaa...itulah jawapan nyer wahai ninie ku sayang. Sib baik soalan nyer 14 jek.

2 ulasan:

  1. amboiii kak garangnyaaaa nak bunuh jek...hehehehe...

    BalasPadam
  2. ermm... ini kira jawap ikhlas la ni... syabas... tapi jgn arr ganas sangat... cabut jer kulit org yg khianat tu pehtu buat sarung kompang... okay aper..... biar org tu merana... dari bunuh sekalik jer.... baik siksa.... ehehehe

    BalasPadam