25 Mei 2009

Harini Tak Keje

Salam, harini aku tak gi keje. Amik EL sebab anak aku no 3 hazim demam. Maner tak nyer satu hari berendam kat dalam kolam. Terjerit aku soh diorang kuar dari kolam. Wat tak layan jek. Hampeh tul. Darling aku lak menang kan diorang. Geram jek. Penyudah nyer aku yang kena cuti. Dah ler cuti tinggal sket.

Bayangkan lah dari 21 hari tinggal 8 hari jek nak tunggu sampai cukup tahun. Nampak nyer kena amek mc jek lah. Dah jadi ibu ni cuti rehat kena asingkan untuk anak sakit. Selebihnya baru lah boleh dikatakan cuti rehat.

Ok sebut pasal cuti ni, akak dah tak sabar nak tunggu sabtu ni nak gi tioman. Minta-minta sumer berjalan lancar lah. Dari dulu lagi mengidam nak gi ke Pulau Tioman ni, asik dengar cakap orang jek Pulau nyer cantik. Dulu masa baru-baru kahwin ader gak bercadang nak honeymoon kat saner, tp budget tak dek lak. Tahu jeklah baru-baru kawin ni poket keringggg. So honeymoon jeklah atas katil.....



Inilah rupa budak yang terlampau baikk...mandi yer nakk...hah mandi...cukup bulan bil air byk aku potong duit sekolah korang.

2 ulasan:

  1. weh..
    ko lagi teruk dari aku... aku ada lah gak 12 hari lagik.. ekekkekeekk

    BalasPadam
  2. tau takper...tertekan dah ni sbb cuti tinggal sket org lain byk lagik...

    BalasPadam